بازی بازوی تربیت

کودک تا پایان هفت سالگی با بازی تربیت می شود
مشخصات بلاگ
بازی بازوی تربیت

چگونه بازی کردن امروز فرزندانمان
چگونه زندگی کردن فردای انان را تعیین می کند
اگر کودکانمان را از بازی محروم کنیم انان را از زندگی محروم کرده ایم

چهارشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۹، ۰۷:۲۴ ب.ظ

معرفی بازی تیزبین آموزش های این بازی روش بازی

بازی تیزبین

معرفی بازی تیزبین
📝 معرفی بازی تیز بین

🔸تعداد بازیکن: 2 الی 8 نفر
 
🔹رده سنی : 6 سال به بالا
 
🔴 هدف بازی :

این بازی شرایطی را ایجاد می کند که بازیکن ها سرعت تشخیص و عکس العمل خود را بالا ببرند و این مساله باعث افزایش هوش و ایجاد تمرکز می شود.
 
🔵 آموزش های بازی تیزبین :

بالارفتن مهارت تطبیق * افزایش هوش و تمرکز * مهارت رقابت و مسابقه.
 
⚫️ معرفی کلی بازی:

این بازی یک بازی با کارت است و پرهیجان است که شامل 55 کارت بازی و 5 کارت راهنما است. در هر کارت بازی 8 تصویر وجود دارد . ویژگی کارت های بازی این است که بین هر دو کارت تنها یک تصویر مشترک وجود دارد. ( 2 تصویر از لحاظ رنگ و شکل شبیه اند اما در اندازه می توانند متفاوت باشند.)

💎 روش بازی تیز بین
 
این بازی را به 5 روش به نام های : برج * دیوار * سیب زمینی داغ * هدیه زهرآلود * سه تایی ؛ می توان انجام داد که در کارت های راهنمای بازی به خوبی شرح داده شده است.
یکی از روش های بازی از این قرار است که یکی از کارت های بازی به پشت جلوی هر کدام از بازیکن ها قرار گرفته و باقی مانده کارت ها در بین آنان به نحوی که تصاویر مشخص باشند ، قرار داده می شود .
با اعلام شروع بازی همه بازیکن ها کارت های خود را برگردانده و به دنبال تصویر مشترک بین کارت خود و اولین کارت قرار گرفته در بین دوستانشان می گردند. اولین نفری که تصویر مشترک را پیدا کند آن را اعلام کرده و کارت وسط را برای خود بر می دارد. بازی تا زمانی که کارتی در وسط بازیکن ها باشد ادامه می یابد و برنده کسی است که کارتهای بیشتری داشته باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی